طراحی سایت

آموزش طراحی سایت ، و دانلود قالب رایگان بلاگفا ، پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای ، رزبلاگ ، لوکس بلاگ ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، نیلو بلاگ

طراحی سایت

آموزش طراحی سایت ، و دانلود قالب رایگان بلاگفا ، پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای ، رزبلاگ ، لوکس بلاگ ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، نیلو بلاگ

دانلود آموزش تصویری طراحی بنر تبلیغاتی متحرک با فتوشاپ و فلش

دانلود آموزش تصویری طراحی بنر تبلیغاتی متحرک با نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار فلش

ساخت بنر تبلیغاتی همیشه برای کاربران و وب مسترها مشکلی بسیار بزرگ بوده است!

اکثر فروشگاه داران اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی داران! همواره به دنبال کسی میگردند که بنرهای تبلیغاتی رو با قیمتی ارزان برای آنها طراحی کند.

در این آموزش راه حلی رایگان برای این دوستان آماده کردیم و آن این است که بنر تبلیغاتی رو خود کاربران با کمی صبر حوصله انجام دهند و از طراحی خود لذت ببرند.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی به پیشنهاد یکی از کاربران عزیز وب سایت “رضا کیانوش” عزیز آماده کردم و امیدوارم که دوستان لذت ببرند.

ما در این آموزش حدوده بیست و پنج دقیقه ای نحوه ساخت یک بنر تبلیغاتی رو تحت نرم افزار مشهور فلش یاد خواهیم گرفت. من سعی کردم که تا اونجا که میتونم آموزش رو به شکل ساده ضبط کنم و از کدهای اکشن اسکریپت توی کار استفاده نکنم.


درصورت بروز هرگونه عیب یا خرابی،در قسمت نظرات مورد خرابی را به ما اطلاع دهید با تشکر.



نظرات 2 + ارسال نظر

عالی بود مرسی

متین 1392/05/05 ساعت 02:08 http://dena.eshopfa.biz

ممنون از آموزش بنر به وب من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد